Мова сайту :

Ua Ru En
logo
Общественно-политические настроения жителей Черновцов

Суспільно-політичні настрої мешканців Чернівців

Дата публікації: 26.08.2020 Роздрукувати Повна версія

 • Результати опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» протягом 20-24 серпня 2020 року серед мешканців Чернівців, продемонстрували, що опитані однаково песимістично оцінюють ситуацію як у місті, та і в Україні. Так, лише 13% респондентів відповіли, що справи  в місті йдуть у правильному напрямку, 79% – вважають протилежне. Стосовно України лише 15% стверджують, що напрям справ розвитку в державі правильний, 71% – неправильний.  

Серед респондентів переважать емоції розчарування – 37%. 22% зазначили, що  відчувають надію, лише 11% – радість, по 8-9% – байдужість, сум та злість.
 
Оцінюючи ризики стосовно кризи коронавірусу, 67% зазначили, що більше бояться економічних наслідків кризи для своєї родини, аніж захворіти. 19% навпаки більше бояться хвороби. Останніх більше серед старших опитаних та жінок. 
 
Стан доріг – ключова проблема міста (78%). 31% визначили як актуальну проблему стан житлових будинків та під’їздів, 24-27% – неприбрані вулиці, розмір  тарифів на комунальні послуги, якість громадського транспорту, благоустрій дворів та прибудинкових територій, вивіз сміття. 22% вважають проблемами міста епідемію коронавірусу, 17% – стан дитячих майданчиків, 15% – безпритульних тварин. 
 
У рейтингу політичних сил на виборах до міської ради лідером є партія «Слуга народу, за яку готові віддати голоси 25,7% тих, хто визначився і має намір прийти на вибори. Партію «Єдина альтернатива» підтримують 10,0%, партію «Батьківщина» – 9,9%, партію «Європейська солідарність» – 9,4%, партію «Рідне місто» – 6,6%, партію «Опозиційна платформа – За життя» – 6,0%, партію «Голос» – 3,2%, Радикальну партію – 3,1%, партію «Перемога Пальчевського» – 3,0%. Рейтинг інших сил – нижче 3%. Тих, хто не визначився, – близько 11%. 
 
Обираючи політичну силу на виборах до Чернівецької міської ради 55% опитаних зазначили, що скоріше підтримають місцеву партію, 28% – зазначили, шо швидше голосуватимуть за загальнонаціональний бренд. 
 
Аудиторія: мешканці м.Чернівці від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком та статтю. Вибіркова сукупність: 1200 респондентів. Метод опитування: особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,8%.  Терміни проведення дослідження: 20-24 серпня 2020 р.
 

Дивитись
презентацію

Ви можете пореглянути презентацію
on-line та завантажити її повну версію
собі на комп'ютер

Завантажити повну версію

Інші дослідження: