Мова сайту :

Ua Ru En
logo
Оценка отдельных аспектов развития Киева: реклама, туризм

Оцінка окремих аспектів розвитку Києва: реклама, туризм

Дата публікації: 24.10.2016 Роздрукувати Повна версія
За даними дослідження, діяльністю мера Києва задоволені 35% опитаних киян, що втричі більше, ніж діяльністю депутатів Київради та КМДА. Водночас, половина не задоволені роботою міського голови, дві третини не задоволені діяльністю депутатів Київради та КМДА.
 
При цьому, 28% відмітили, що їх ставлення мера Києва Віталія Кличка за час перебування при владі в Києві покращилося, 54% - погіршилося. Найбільше покращили своє ставлення до міського голови люди з вищим рівнем освіти і доходів, частіше це молодь.
Якщо б вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, найбільше опитаних підтримали б В.Кличка – 35% серед тих, хто має намір взяти участь у виборах і визначився з вибором. Б.Березу готові підтримати 12%, В.Бондаренка – 9%, О.Омельченка – 8%, С.Гусовського – 5%, О.Пузанова – 4%. Отримані дані відображають розподіл, подібний до результатів місцевих виборів 2015 року, водночас, за останній рік дещо знизилась підтримка В.Кличка та С.Гусовського і зросла підтримка Б.Берези. Близько 40% опитаних киян не визначились з вибором кандидата або не мають намірів голосувати на виборах. 
 
Серед проблем, киян найбільше турбують тарифи на комунальні послуги (77%). Третину опитаних турбують корупція в міських органах влади, робота комунальних служб, якість доріг та комунальних послуг. Майже чверть хвилюють хаотичне паркування авто та благоустрій дворів, 21% – корки на дорогах, квартирні крадіжки, 19% - хаотична забудова міста, 13% хвилює надмірна кількість МАФів. Лише 5% турбує хаотичне розміщення вуличної реклами і 4% її надмірна кількість.
 
Відповідно майже дві третини опитаних (58%) вважають зміну правил розміщення реклами не пріоритетним завданням міської влади Києва, менше третини опитаних (29%) – одним із пріоритетних.
При цьому, переважна більшість опитаних киян не чули про те, що підприємства зовнішньої реклами дають місту тисячі робочих місць, а надходження до міського бюджету від реклами у 2015 році склали 240 млн. грн. Як правило, більш поінформованими є люди з вищим рівнем освіти і доходів, працюючі, частіше молодь і люди середнього віку.
 
Більшість опитаних (44%) переконана, що чим рідше змінюються правила, за якими працює бізнес, тим краще. 15% опитаних вважають, що влада повинна змінювати правила для бізнесу раз в 5-10 років, стільки ж опитаних вважають, що раз в 1-5 років.
 
Майже половина опитаних (47%) вважає, що концепція реформування зовнішньої реклами в місті повинна бути компромісним рішенням, яке задовольнить і бізнес, і владу. 22% вважають, що в основу концепції реформування повинна лягти позиція передусім міської влади, 5% - передусім бізнесу. Характерно, що серед підприємців таких втричі більше, тоді як старші люди частіше інших відстоюють позицію саме влади.
 
Серед різних типів зовнішньої реклами більш лояльне ставлення до вивісок на магазинах та кіосках, найбільш негативні відгуки про рекламу, розміщену на будинках. 
При цьому кількість прихильників незначного скорочення зовнішньої реклами перевищує кількість прихильників суттєвого скорочення зовнішньої реклами. Характерно, що серед прихильників незначного скорочення найбільше людей з середнім та вищим за середній доходом, з вищою освітою та молоді.
 
Близько третини опитаних вважають, що не потрібно взагалі нічого скорочувати. Близько 40% за незначне скорочення зовнішньої реклами. Лише 14% вимагають повністю прибрати сітілайти, лише 18% - білборди, щити. 
 
Характерно, що коли йдеться про соціальну рекламу, респонденти стають більш лояльними до зовнішньої реклами, зменшується кількість прибічників її скорочення і зростає кількість тих, хто за те, щоб нічого не змінювати.
 
Третина опитаних вважає, що суттєве скорочення зовнішньої реклами в Києві може призвести до скорочення робочих місць та зменшення відрахувань з реклами до міського бюджету, майже 20% вважають, що це призведе до зменшення відрахування податків, 13% - до скорочення або закриття малого і середнього бізнесу, 7% – до погіршення інвестиційного клімату. Лише чверть опитаних не бачать особливих ризиків внаслідок суттєвого скорочення зовнішньої реклами в Києві.
Найбільше тих, хто не бачить особливих ризиків суттєвого скорочення зовнішньої реклами в Києві серед опитаних пенсіонерів, найменше – серед молоді та підприємців.
 
Серед причин ДТП у Києві опитані водії із запропонованих відповідей відзначили недотримання правил дорожнього руху водіями (56%), стан доріг (54%), недостатні навички водіння (33%), непомітність/відсутність розмітки (26%), недотримання правил дорожнього руху пішоходами (25%), погане освітлення вулиць (23%), відволікання на рекламу (21%), проблеми роботи світлофорів (10%). 
 
Дві третини вважають Київ комфортним містом для туристів, при цьому, абсолютна більшість (майже 90%) вважають, що Київ має потенціал стати більш привабливим містом для туристів.
 
Найвагомішими перевагами Києва як туристичного міста визначили привабливу архітектуру, історичні пам’ятки (65%) та багатство української кухні (58%). Також відмітили широкий вибір музеїв, театрів (44%), велику кількість парків (42%), привабливий зовнішній вигляд міста (37%), привітні люди (35%), розвинена мережа закладів харчування (33%), чверть відмітили серед переваг столиці – сучасність міста. 
 
Найвагомішими недоліками туристичного Києва відзначили недостатній рівень знань іноземної мови мешканцями міста (33%), небезпечність міста (32%) та високі ціни (31%), а також незручну транспортну інфраструктуру (26%). Крім того, майже кожен п’ятий вважає, що Київ недостатньо сучасне місто, має малопривабливий зовнішній вигляд, а інформація про туристичні переваги малодоступна.
 
Лише 9% опитаних вважають, що доступні секс-послуги є перевагою Києва як туристичного міста і лише 6% відмітили нелегалізовані секс-послуги серед найвагоміших недоліків, які заважать Києву розвинути туристичний потенціал. 
 
Майже третина опитаних (35%) виїжджали за кордон у країни Європи протягом останніх п’яти років, з них половина бували там один раз, половина – декілька разів. Дещо менше (30%) бували протягом останніх п’яти років у країнах СНД. Молодь і люди середнього віку виїжджали за кордон майже втричі частіше, ніж старші люди. Як правило, це кияни з вищим рівнем освіти і доходів. 
 
Характерно, що кияни, які часто бували в Європі, дещо по іншому бачать як переваги, так і недоліки Києва як туристичного міста. Так, серед переваг вони частіше інших називали велику кількість парків, низькі ціни та доступне житло для туристів. А серед недоліків недостатній рівень знань іноземної мови мешканцями міста, незручну транспортну інфраструктуру, невеликий вибір фестивалів, концертів, малоактивне нічне життя, нелегалізовані секс-послуги і відносну бідність української кухні. При цьому, на їх думку Київ більш безпечний, ніж вважають ті, що бували за кордоном один раз або ніколи.
 
Три чверті опитаних підтримують право Києва приймати у 2017 році пісенний конкурс Євробачення, водночас, тільки третина опитуваних вважає, що інфраструктура Києва готова для проведення Євробачення. Стільки ж (83%) підтримують проведення у столиці (2018) фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА по футболу. Підтримка обох заходів вища серед молоді, при цьому, якщо пісенний конкурс однаково підтримують як чоловіки так і жінки, то фінал Ліги Чемпіонів більше підтримують саме чоловіки.
 
Довідково: Асоціація операторів зовнішньої реклами України - всеукраїнське громадське об’єднання, що згуртувало у своїх рядах представників галузі зовнішньої реклами. Асоціація є публічною і відкритою громадською організацією, що уважно стежить за балансом інтересів суспільства, влади та бізнесу.
 
Соціологічна група «Рейтинг» (Rating Group) створена у 2008 році як недержавна, незалежна дослідницька організація, яка спеціалізується на проведенні всіх видів соціологічних досліджень з дотриманням міжнародних стандартів, затверджених кодексами ESOMAR та WAPOR. Постійний член Соціологічної Асоціації України.
 
 Аудиторія: населення Києва від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, районом проживання. Вибіркова сукупність: 1000 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 3,1%. Терміни проведення дослідження: 16-20 вересня 2016 р.

Дивитись
презентацію

Ви можете пореглянути презентацію
on-line та завантажити її повну версію
собі на комп'ютер

Завантажити повну версію

Інші дослідження: