Мова сайту :

Ua Ru En
logo
С КАКИХ ПРОДУКТОВ УКРАИНЦЫ НАЧИНАЮТ УПОТРЕБЛЯТЬ ТАБАК?

З ЯКИХ ПРОДУКТІВ УКРАЇНЦІ ПОЧИНАЮТЬ СПОЖИВАТИ ТЮТЮН?

Дата публікації: 09.09.2020 Роздрукувати Повна версія

Соціологічна група Рейтинг презентує результати дослідження споживання тютюнових виробів населенням у окремих містах України.

ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

За результатами опитування в українських містах (Київ, Харків, Одеса, Львів та Дніпро) найпоширенішим першим регулярно вживаним продуктом все ще залишаються сигарети.

Поширеність споживання тютюнових та нікотинових продуктів в Україні становить 33% серед дорослого населення досліджуваних міст; 25% респондентів палять сигарети, 8% палять інші горючі тютюнові вироби (такі як сигари, сигарілли, курильні трубки, кальян), 7% користуються системами нагрівання тютюну (IQOS, glo), 1% палять електронні сигарети, лише 0,3% вживають бездимний (жувальний) тютюн.

Перший продукт регулярного споживання нікотину у більшості випадків (88%) - це сигарети. 5% курців починали з інших горючих тютюнових виробів, лише для 0,5% перший продукт - системи нагрівання тютюну (IQOS – 0.4%, glo – 0.1%), для 0,4% - це електронні сигарети, 0,3% починали з бездимного тютюну.

 

Перший регулярно вживаний тютюновий або нікотиновий продукт

(% серед споживачів тютюнових та нікотинових продуктів, які коли-небудь палили регулярно)

 

Усі респонденти

Сигарети

88.2

Інші тютюнові вироби (сигари, сигарілли, курильні трубки, кальян)

5.4

Системи нагрівання тютюну

0.5

Електронні сигарети

0.4

Бездимний тютюн

0.3

Декілька продуктів (усі комбінації продуктів включають сигарети або інші горючі тютюнові вироби)

3.5

Немає відповіді

1.7

Щодо наміру кинути палити, 57,3% поточних користувачів не планують кидати будь-який продукт найближчі 6 місяців, водночас 12,0% планували зробити це протягом наступних 30 днів і 22,6% протягом наступних 6 місяців (але не протягом наступних 30 днів).

Курці сигарет почали регулярно палити сигарети у середньому у 19,8 років. Для порівняння, користувачі IQOS почали регулярно використовувати IQOS у середньому у 32,9 роки. Усі користувачі IQOS та glo почали регулярно використовувати IQOS або glo коли досягли дозволеного віку (18+ років) для вживання тютюну.

Опитування Соціологічної групи Рейтинг було проведене 20 травня – 4 червня 2020 року на замовлення ТОВ  «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн». Учасниками опитування було доросле (18+) населення Києва, Харкова, Дніпра, Одеси та Львова. Метод опитування - CATI (computer-assisted telephone interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера) з випадковою вибіркою стаціонарних та мобільних телефонів, загалом опитано 5000 респондентів. Тип вибірки - квотна вибірка за населенням міст, статтю та віком.

З англомовною версію дослідження можна ознайомитися за посиланням.

Дивитись
презентацію

Ви можете пореглянути презентацію
on-line та завантажити її повну версію
собі на комп'ютер

Завантажити повну версію

Інші дослідження: