Мова сайту :

Ua Ru En
logo
24 канал принес извинения Рейтингу и снял публикацию з недостоверной информацией

24 канал приніс вибачення Соціологічній групі "Рейтинг" за помилкову публікацію недостовірної інформації

Дата публікації: 06.02.2019 Роздрукувати

24 канал приніс вибачення Соціологічній групі "Рейтинг" за помилкову публікацію недостовірної інформації.

Шеф-редактор 24 каналу Олена Трибушна надіслала лист-пояснення директору Соціологічної групи "Рейтинг" Олексію Антиповичу наступного змісту:
"З приводу публікації сайтом 24tv.ua матеріалів про нібито маніпулятивні рейтинги в редакції мала місце технічна помилка і непорозуміння. Матеріали "Чому рейтинги кандидатів у президенти суттєво відрізняються" і "Як змінювалися рейтинги політиків в Україні після виборів: інфографіка" не виходили в ефір 24 телеканалу саме через те, що журналіст неправильно розкрив тему і виклав факти. Я особисто заборонила видавати сюжет в ефір.
Втім, контент-менеджери редакції сайту не знали, що матеріал було забраковано і він не пішов в ефір, тому розмістили його на сайті. Редакція телеканалу дізналась про це лише після вашої публікації і, розібравшись, попросила сайт видалити матеріали. Перепрошую за це непорозуміння".
З текстом публікації Ви можете ознайомитися за посиланням: 
https://24tv.ua/poyasnennya_shhodo_publikatsiyi_nedostovirnoyi_informatsiyi_n1107659

Інші дослідження: