Мова сайту :

Ua Ru En
logo
Мониторинг электоральных настроений украинцев (9-15 марта 2019)

Моніторинг електоральних настроїв українців (9-15 березня 2019)

Дата публікації: 19.03.2019 Роздрукувати Повна версія

 • За результатами опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» на початку березня 2019 року, 69% опитаних вважають, що справи в Україні йдуть у неправильному напрямку, 16% - протилежної думки. За останній місяць дещо збільшилася кількість тих, хто негативно оцінює стан справ у державі. 

84% опитаних в тій чи іншій мірі декларують свою готовність взяти участь у виборах Президента 31 березня 2019 року. Найвищий рівень однозначної готовності прийти на дільниці спостерігається серед мешканців Заходу, найстарших, виборців П.Порошенка, Р.Кошулинського та І.Смешка. 
 
Серед факторів, які можуть завадити проголосувати на дільниці, найбільш вагомими для опитаних є можливі провокації, черги на дільницях та інформація про підкуп виборців – ці фактори отримали 2,1, 2,0 та 1,9 балів (оцінка відбувалася за 5-ти бальною шкалою, де 1- зовсім не завадить, а 5 - дуже завадить). Менш вагомими є фактор поганої погоди (1,7) та наявність планів на відпочинок (1,8). 
 
Лідером президентського рейтингу станом на кінець другого тижня березня залишається В.Зеленський, якого підтримують 24,9% тих, хто визначився та має намір голосувати. Другу позицію займає Ю.Тимошенко (18,8%), третю – П.Порошенко (17,4%). За Ю.Бойка готові віддати свої голоси 10,2%, А.Гриценка – 9,4%, О.Ляшка – 5,8%, О.Вілкула – 3,5%, І.Смешка – 3,1%, Р.Кошулинського – 2,2%. За останній тиждень електоральні позиції лідерів практично не змінилися. 
 
Кожен шостий не визначився з вибором кандидата. Важливо, що найбільше таких серед найбідніших виборців, мешканців сіл, більше серед жінок.
 
В.Зеленський має найміцніші електоральні позиції у південно-східних областях та в Центрі країни. Ю.Тимошенко та П.Порошенко – в Центрі та на Заході, А.Гриценко – на Заході, а Ю.Бойко – на Сході країни. При цьому, В.Зеленський є лідером електоральних симпатій в містах, Ю.Тимошенко – в селах. В.Зеленський є лідером симпатій серед молоді і людей середнього віку, Ю.Тимошенко – серед старших виборців. Якщо В.Зеленського, П.Порошенка та А.Гриценка відносно більше підтримують чоловіки, то Ю.Тимошенко – жінки. 
 
Антирейтинг кандидатів очолює П.Порошенко. Майже половина виборців не проголосували б за нього за жодних обставин. За Ю.Тимошенко не віддали б свої голоси близько 30%, за Ю.Бойка – 19%, О.Ляшка – 17%, В.Зеленського – 13%, О.Вілкула – 12%. 
 
20,8% опитаних вважають, що наступним президентом буде П.Порошенко. У перемогу В.Зеленського вірять 19,5% Ю.Тимошенко – 18,6%. Таким чином, за цим показником лідери перегонів майже вирівнялися. У перемогу Ю.Бойка та А.Гриценка вірять по 3% виборців. Протягом останнього місяця додав у вірі В.Зеленський. З іншого боку дещо втратив у цьому показнику П.Порошенко. 
 
Моделювання другого туру дало наступні результати: Ю.Тимошенко тримає першість у парі з П.Порошенком (28% проти 19%). Водночас, В.Зеленський – у парі з П.Порошенком (39% проти 19%), з Ю.Тимошенко (35% проти 22%) та з А.Гриценком (34% проти 26%).
 
Парламентський рейтинг очолює партія Слуга народу, яку підтримують 22,4% тих, хто визначився та має намір голосувати. Батьківщину підтримують – 19,1%, БПП Солідарність – 15,8%, Опозиційну платформу – 10,2%, Громадянську позицію – 7,9%, Радикальну партію – 6,1%, Свободу – 3,6%, Опозиційний блок та Самопоміч – по 3,2%. Решта партій мають підтримку менше 2%.
 
Майже чверть не визначилися з вибором партії. За останній місяць позиції лідерів укріпилися. В динаміці найбільше додала Громадянська позиція та БПП Солідарність. Втрат зазнала Самопоміч.
 
 
Аудиторія: населення України від 18 років і старше. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність: 2500 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2%. Терміни проведення дослідження: 9-15 березня 2019 р.

Дивитись
презентацію

Ви можете пореглянути презентацію
on-line та завантажити її повну версію
собі на комп'ютер

Завантажити повну версію

Інші дослідження: